Program consiliere telefonică: Luni - Vineri 10:00 - 17:00

Returnarea produselor

Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul are dreptul sa notifice in scris TZMO ROMANIA S.R.L retragerea din contractul la distanta, fara a justifica decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute de art. 13 alin (3) si art. 14 din OUG nr. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice, calculat de la data intrarii in posesia fizica a produsului/produselor.

Daca produsul este comandat online si se opteaza pentru ridicarea din magazinul E-motion, indiferent de modalitatea de plata, acesta este considerat Contract la distanta, deoarece in momentul lansarii comenzii si confirmarii acesteia partile nu erau prezente. In acest context se aplica politica de returnare conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative (denumita in continuare O.U.G. nr. 34/2014).

ATENTIE! Acest articol NU se aplica produselor si dispozitivelor medicale prezentate pe site, dar care se vor comanda, se vor plati si se vor ridica din magazinul fizic, E-motion.

NU RETURNAM produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea CLIENTULUI, efectuate cu plata in avans.

Conform O.U.G nr. 34/2014 Articolul 16 punctul e, din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena nu se pot returna produse desigilate, folosite, purtate sau spalate de catre consumator. In aceasta categorie intra lenjeria intima, ciorapii, ciorapii compresivi, lenjeriile, ortezele sau suporturile care intra in contact direct cu pielea, produsele pentru igiena si produsele sterile.

CUM RETURNEZ UN PRODUS

Procedura de retur se desfasoara astfel:

Returul se poate face rapid direct din contul d-voastra Emotion, de la sectiunea Retururi.
Daca nu aveti cont Emotion, trimiteti solicitarea de retur insotita de numarul de comanda si de motivul returului, pe mail la adresa contactemotion@tzmo-global.com, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului, o notificare cu privire la dorinta dumneavoastra de retur. 

Returul se va efectua prin intermediul unei firme de curierat, iar costul generat de returul produselor va fi suportat de catre client. Conform Ordonantei nr. 34/2014, TZMO ROMANIA S.R.L. nu suporta si nu poate fi obligata sa suporte cheltuielile de retur. Costurile de retur sau orice alte cheltuieli directe cad exclusiv in sarcina consumatorului.
Returul va fi trimis la adresa TZMO ROMANIA S.R.L. Sos de centura 3E, Clinceni, Ilfov, cod postal 077060. 


Comenzile expediate prin curier nu se pot returna direct in magazinul E-motion.

PRODUSUL SE VA RETURNA NEALTERAT, insotit de ambalajul original, dovada de plata, instructiunile de folosire si de certificatul de garantie, dupa caz.In cazul in care produsul este deteriorat sau ambalajul este inutilizabil, O.U.G nr. 34/2014 da dreptul magazinului de a taxa clientul pentru diminuarea valorii produsului.


Taxa de diminuare a valorii produsului este de 25% din valoarea acestuia si se va opri din suma ce urmeaza a fi returnata clientului. TZMO ROMANIA S.R.L isi rezerva dreptul de a refuza produsele returnate, daca returnarea acestora nu este precedata de notificare de retragere conform Ordonantei 34/2014, daca acestea nu sunt insotite de ambalaj si dovada platii, in termenul celor 14 zile calendaristice.

Daca toate conditiile enuntate mai sus sunt respectate, TZMO ROMANIA S.R.L va returna clientului, prin virament bancar in contul bancar indicat de catre acesta, in termen de 14 zile calendaristice de la data deciziei de retragere din contract, contravaloarea produselor comandate.

Daca plata a fost facuta ramburs la curier, suma se returneaza intr-un cont bancar pe care clientul trebuie sa-l trimita pe e-mail pe adresa: contactemotion@tzmo-global.com, insotit de numele titularului de cont.

Daca plata a fost efectuata online cu cardul, aceasta se returneaza in acelasi cont din care a fost efectuata.

Daca produsul a fost ridicat din magazinul E-motion si plata a fost facuta in numerar, atunci puteti primi banii numerar, in baza bonului fiscal aferent produsului comandat.

Conform Ordonantei nr. 34/2014, TZMO ROMANIA este obligata in termen de 14 zile de la data de la care este informata asupra deciziei de retragere din contract sa ramburseze consumatorului sumele primite drept plata, inclusiv sumele aferente livrarii dovedite prin bon fiscal eliberat de curier.

In situatia exceptionala in care se doreste returul partial al unei comenzi, TZMO ROMANIA S.R.L. va restitui doar contravaloarea produselor returnate, costul ocazionat generat de livrarea produselor nefiind inclus. Costul generat de returul produselor va fi suportat de catre client.

Atentie! Toate produsele care returnate trebuie sa fie intacte, sigilate si nedeteriorate!E